недеља, 30. март 2014.

Lepota je vidljiva ali nedostizna i nezadrziva

Slušam stare ljude koji govore “tvoja baka je bila najljepša u kraju” i shvatam lepota je nezadrživa. Oni su je vidjeli mladu, lepota je vidljiva.
Gladam u vrh Lovćena i prelijep je. Krenuh jednom da se penjem nedostižan je.Vidim da me Jelena gleda i naravno za nju lepota je vidljiva, ali sam ja primetio lepote Dragane koja je za mene nedostizna kao i ja za Jelenu.
Sto je nekome lepo to je drugome ruzno, ljepota je relativna i ne moze se vezati lasom i jasno ograničiti. Postoje pera i kistovi koji su pokušali stvoriti savršenu lepotu ali u tome niko nije uspeo niti će. Lepota je relativna i zato je ona nekad dostižna nekad nedostižna, nekad vidljiva nekad nevidljiva. Desilo se svima da kada ste nekoga upoznali tek tada ste shvatili lepotu te osobe. Takve osobe imaju lepotu i takva lepota je zadrziva.

Нема коментара:

Постави коментар