среда, 30. март 2016.

Domovina se brani srcem, pjesmom i žuljevima

Domovina je jedna i za nju se treba boriti. Ljubav prema domovini je velika i snažna ljubav, baš zbog te 
ljubavi ratovi počinju. Ja to znam zato što su mene prognali iz moje domovine. Iako sam bio vrlo mlad kada je 
rat počinjao i završavao, imam osjećaj kao da sam ja bio u ratu za domovinu i slobodu. Roditelji su mi mnogo 
pričali kako je bilo lijepo živjeti u miru, bez uzbuna, iznenadnih eksplozija i telefonskih poziva u kojima bi 
saznali da im je njihov najbliži stradao. 
Također su mi rekli da im je bila čast boriti se za domovinu i prisustvovati oslobođenju svoga naroda. 
Rekli su mi da kada ti netko od obitelji pogine u ratu za domovinu, ne treba biti tužan nego ponosan na njih. 
Nisu svi ljudi takvi, neki izdaju svoju domovinu i pobjegnu u neku stranu zemlju i tamo se skrase s novcem koji 
su dobili izdajom svoje domovine. 
Zato ja mislim da domovinu treba braniti srcem, pjesmom i žuljevima. 

Нема коментара:

Постави коментар