среда, 30. март 2016.

Etika

Društvene uloge nas određuju i dijele po našim vrijednostima i kategorijama. Po mom mišljenju, dobro 
ovisi o društvu koje neke stvari pod utjecajem nas, kulture, vjere smatra dobrim. Npr. kada se posvađam s 
prijateljem, mada smo se posvađali, ali nisam ja uvijek u tim svađama bio kriv, uvijek me peče savjest. Kada 
mi “dođe” i ne razgovaram s njim, a bili smo si dobri, odmah me unutra nešto počne, kako bih rekao - grickati i 
samo mislim o tome. Savjest je pojam moralnog i nemoralnog ponašanja, a savjest se razvija kada možemo 
procijeniti razliku između dobra i zla. 
Mislim da me moji prijatelji doživljavaju i razumiju kao dobru osobu i čovjeka. Svaki čovjek ima neke 
svoje pogreške i, kako bi se reklo, ''ima svoje mušice''. Sve što imam podijelim s prijateljima. Za sebe mislim 
da imam dobro srce i dušu, ali imam i svoje pogreške. Na svoj način poznajem dobro i zlo. 

Нема коментара:

Постави коментар