недеља, 30. март 2014.

Jedno moje putovanje

Sastav na temu jedno moje putovanje za 9 razred iz srpskog jezika. Putopis ili putovanje tema za sastav iz srpskog za osnovnu skolu.
Jedno moje putovanje – sastav
Moram priznati da sam putovao mnogo. Na razna mesta zaista. Nekad se pitam otkud mi hrabrost i vreme za sve to. Ali eto, valjda covek kad nesto voli to i ostvari.
   Od svih putovanja, u secanju je ostala Nica. Francuski gradic na Azurnoj Obali koji u sebi ima sve sto vam je potrebno. Bio sam smesten u hotelu koji je bio u centru grada. Pravi mali hotelcic za putnike koji ne borave puno u njemu ali po evropskim standardima. Udoban krevet i cista posteljina kao i sredjeno kupatilo u kojem uvek ima tople vode za osvezenje nakon dana provedenog u setnji. Kad izadjete iz hotela niste ni svesni toga koliko je plaza blizu, ali da biste dosli do nje morate proci kroz mali naseljeno podrucje koje ima tako uske ulicice da samo pesaci mogu setati njime. U dnu svake zgrade nalazi se mali kafic ciji stolivi stoje tik uz prozore tako da dok setate morate voditi racuna da ne udarite goste u kaficima. Kad se priblizite plazi nailazite na ogromno setaliste. Sa jene strane je more a sa druge ogromna pijaca prepuna cveca, voca i povrca. Dan je suncan i sve boje izgledaju zivlje nego sto jesu. Na dnu samog setlista nailazite na planinu koja vas vodi do vidikovca sa kojeg vidite celu Nicu.
  Ne znam da li je bilo do vremena, sunca, toplote ili mirisa mora, ali ovo je grad kojem bih se uvek rado vratio ponovo.

Нема коментара:

Постави коментар