недеља, 30. март 2014.

Moj San


Pre par dana, usnila sam veoma cudan san. Obicno ne obracam paznju na to da li postoje neka skrivena znacenja u snovima, ali ovaj me je zaintrigirao.
Ne znam da li se vama desilo da sanjate krajnje nepoznatu osobu? Uglavnom su to ljudi koji vas inace u zivotu okruzuju ili su to dogadjaji koji su se odigrali u toku tog dana, pa se nocu pojavljuju i u snu jer ih ozak naknadno obradjuje kao podatke. Ali sta ako u snu jednu od glavnih uloga ima osoba koju nikada ranije niste videli, cak ni na televizotu? Takav je bio moj san koji sam usnila. Glavni akteri smo taj nepoznati covek i ja, i na nama je da spasimo svet od sigurne propasti. Naravno, znam da je sama radnja povezana sa filmom koji sam gledala par dana ranije, ali isto tako, sigurna sam da to lice nikada ranije nisam videla. Znala sam iz prica meni bliskih ljudi sta znaci sanjati smrt, krv, zmije i slicno, ali me ovo dosta zaintrigiralo. Cim sam se probudila pocela sam traziti znacenje toga kad neko prvi put vidi neku osobu u snu. Moram priznati da objasnjenja nije preterano fascinantno. To su takodje likovi koje vidimo oko nas ali su nam krajnje neupadljivi svojim likom, medjutim u mozgu ostanu ubelezeni zbog neceg neobicnog ili nekih jarkih boja koje nose na sebi pa ih tako mozak registruje i ostavi za kasniju analizu.
Sam ovaj san kao san, nije imao neku preteranu vaznost za mene, ali pojava necega ili nekoga za mene krajnje nepoznatog je bila dovoljna da ostavi utisak.

Нема коментара:

Постави коментар