недеља, 30. март 2014.

Moja omiljena životinja

Celi zivot, u nasem dvoristu, a povremeno i u kuci, kad nema roditelja, boravila je i uzivala u ljubavi i brizi neka zivotinja.
Ne mogu reci da volim samo pse ili macke, jer obe vrste zivotinje jako volim i imali smo i mace i kuce kao ljubimce, ali ipak ima onih zivotinja koje bi imao u svom domacinstvu i onih koje ne bih zeleo. Na primer, kad mi neko kaze rec ljubimac ili zivtinja, ja pomislim na zivotinju koja uzvraca ljubav vidno i u cijoj umiljatosti i neznosti covek moze da uziva. Verujem da postoje ljudi koje fasciniraju ptice, golubovi i papagaji, ili recimo, ribice, ali ako ja tu zivotinju ne smem pomaziti kako je ne bih ubio u iskazivanju svoje ljubavi prema njoj, onda to i nije zivotinja za mene. Volim konje, pse i macke, male glodare koji su meki i krzneni i dozvoljavaju vam, pa cak i uzivaju u vasoj paznji. Ali od sviih njih najvise volim macku. Nju malo ko voli vise od pasa, i to bas zbog osobina koje su meni mile. Macka je samostalna zivotinja, i nece glumiti da vas voli samo zato sto ste joj dali topao krevet ili ciniju punu mleka. Mazice se sa vama samo onda kada njoj to odgovara.
Volim macke jer mogu da ih ostavim same mimo kuce, bez bojazni da se nece snaci i umreti od gladi. Mnogo su snalazljivije u priroi, tacnije u njima je ocuvano mnogo vise divleg nego sto mozemo zamisliti.

Нема коментара:

Постави коментар