недеља, 30. март 2014.

Osoba kojoj se divim

Postoje na svijetu mnogi uspjesni, pametni ljudi, ali rijetko ko od njih je taj kome se mi divimo. Uglvnom svako ima jednu osobu kojoj se divi.
Ja se ne divim samo jednoj osobi, ne. Ne mogu medju njima izabrati kome da se divim. Divim se svim političarima. Pored sportista, naučnika, muzičara, glumaca zasto se divim političarima.Kod nas u kući redovno se gleda skupština, slusaju se politicke debate na televiziji. Ti ljudi koji se bave politikom su obavezani da pričaju nemuštim jezik. Čak je nekada bila tema na pismenom iz srpskog jezika Da imam nemušti jezik. Da imam nemušti jezik bio bih političar. Njihov jezik samo razumiju trave, cvijeca, zebre ili krave, oni govore jezikom nama malim ljudima nejasnim. Satima sam ih slusao i nista ih nisam razumio. I trudim se, trazim i ja zmijskog cara da mi podari nemusti jezik. Zelim i ja da budem političar da se i meni drugi dive. Zelim da drzim duge rijetkim razumljive govore.
- Nasa zemlja, Srbija, ide putem evropskih integracija, ali moramo se boriti svim silama da sa tim putem ukoliko sa njega ne skrenemo desno ili lijevo ili se ne daj boze vratimo unazad, da krenemo ka boljem od ovoga kako jeste jer mi zasluzujemo bolje od danas i od juče, ali i od prekjuče i zakjuče, a da ne govorim o danima koji su bili iza zakjuče. Ne smijemo zaboraviti ni Kosovo i Metohiju jer tu su naši korjeni i nasa stabla posadjeni godinama unazad i ne smije se trgati ni grana na kojoj sjedis niti čupati korjenje, ne smije se zaboraviti 1389. godina. Integracije ne smiju uzrokovati da bilo ko od nas sutra ne smije izaci pred narod. Jer narod je onaj tas koji ce nam svima suditi, narod je za razliku od Justicije vidan odnosno nije slijep, narod zna da je nasa obaveza da se prikljucimo evropskim integracijama i da ne skrenemo sa puta ni lijevo ni desno, niti da pokleknemo. Ne smijemo pokleknuti narode. Boricemo se do poslednjeg daha do poslednjeg trzaja Kao sto se borio Milos Obilić Boricemo se da udjemo u Evropu.
E tako ću pričati i ja ću biti osoba kojoj će se diviti i opisivati u pismenm radu.

Нема коментара:

Постави коментар