недеља, 30. март 2014.

Sta nagriza moj mali svet

 Kao i svi tinejdzeri i ja imam svoje strahove, ne mogu reci da su to pravi problemi ali za mene su ovom trenutku veliki, ma najveci koje mogu zamisliti.Znate, tesko je biti popularna devojka u skoli, morate o puno toga da vodite racuna, postoji reputacija koju morate da odrzavate i gajite u pravom smeru. Na vas se uvek ugledaju druge devojke kojima morate biti dobar primer. Morate svaki dan lepo da izgledate, da vam kosa izgleda savrseno, sminka da bude besprekorna i naravno da napravite idealnu odevnu kombinaciju koja nece odudarati od onoga sa modnih pisti. Mozete onda zamisliti samo moje svakodnevne brige. Veliki  su to problemi i odgovornosti koje uticu na moj mali idealni svet. Zamislite da jednog dana izneverim sve devojke koje prate moj izgled i ponasanje. Naravno i ponasanje. Uvek morate da vodite racuna o tome da sve sto uradite bude na mestu kako niko ne bi mogao reci nesto ruzno za vas. Veliki su pritisci na meni za ovaj rani period mog zivota. Cak su i bore pocele da se pojavljuju u uglovima ociju i garantujem da nisu od smejanja.
    Svakom se njegov problemi cine kao najveci na svetu i nepremostivi. Ja se zaista trudim da sve ono sto nagriza moj svet ne utice na mene u potpunosti a jos manje na ljude koji me slede.

Нема коментара:

Постави коментар