среда, 30. март 2016.

Maštam o svojoj budućnosti

Snovi i mašta... Te dve reči kazuju mnogo, mada, kada bolje razmislimo, shvatamo da su te reči bezvredne,
odnosno, da ne predstavljaju ništa sve do trenutka kada o njima razmišljamo. Svaka osoba ima svoj san,
nešto o čemu duže vreme mašta i što bi želeli da se ostvari. Naravno, i ja spadam u takve osobe što
puno razmišljaju, stvaraju sasvim drugi svet u svojoj glavi i žele da se zamišljeno ostvari. Ono o čemu
bih ja voleo da pričam kroz ovu temu je šta želim da budem kad porastem. Mišljenje se često menja,
maštanja su svakim danom drugačija i ponekad se u tim snovima izgubim. Ono o čemu duže vreme maštam,
i verujem da će se ostvariti, jeste upravo fudbal. Želim da budem profesionalni fudbaler, da zaigram u
najboljem mogućem klubu i da budem deo Srbije što se sporta tiče. Pošto treniram fudbal, i u tome sam
zaista odličan, postavio sam sebi cilj koji mora biti prevaziđen. Kada zatvorim oči na trenutak
zamišljam da sam u nekoj stranoj državi koja je u svakom smislu lepa, na primer Engleskoj, jer volim
klubove iz te države. Zamišljam da mi svi prilaze, da je oko mene velika gužva koju čine vatreni
navijači i koji bi želeli na svaki način da mi priđu. Maštam o tome kako obilazim ceo svet, upoznajem
mnoge ljude sa različitim običajima, jezikom...zaista, voleo bih da znam puno jezika, jer kažu da čovek
zna onoliko koliko jezika zna da govori. Ono o čemu najviše sanjam je da budem u fudbalskom timu
Srbije. Stalno kad gledam fudbal, razmišljam o tome. Postoji toliko toga o čemu ja razmišljam i šta
zamišljam, ali ovo je sasvim dovoljno. Sve se može kad se hoće. Verujem u tu poslovicu. Trudiću se da
ono što zamišljam i maštam ostvarim.

Нема коментара:

Постави коментар