недеља, 30. март 2014.

Misliti na nekog to je vec ljubav

Misli ne slusaju glavu vec slusaju srce. Pobjegne misao slusas negoga, ali mislis na nekog drugog, to je ljubav.
Klimam glavom i govorim da, da, u pravu ste, a misli sarene, rumene i u njima ona. Same su dosle misli, nisam ih dozvao. Niotkuda. Ili mozda iz srca. Zaboravljam u zadnje vrijeme da rucam, tesko zaspim, volim sanjariti. I tako razmisljam i razmisljam i opet mi dodje u misli. Bez obzira na tok svijesti, kao iznenadne reklame u sred dobrog filma, dodju mi misli o njoj. Da li je to ljubav? Ili opsesija, ili zaljubljenost. Necu o tome ni da razmisljam. Lijepo mi je kad je ona tu u mojoj glavi, lijepo mi je kad je pored mene, i dlanove mi znoji njena blizina, lijepo mi je sad zasad.Ponekad mislim i o drugim stvarima, mislim o skoli o ovom sastavu, o fudbalu, ali nije to to. Misliti na nekog i osjecati trnce, ne osjecati glad ili zelju za snom to je vec ljubav.

Нема коментара:

Постави коментар