недеља, 30. март 2014.

Sastav Jesen u mojoj ulici

Pismeni sastav Jesen u mojoj ulici
Dosla je jesen i u moju ulicu prijatelji dragi. Sve je crvne boje. Zivim u ulici u kojoj svaka kuca ima dvoriste i drvece razlicitih vrsta. I sva zive jesen na drugaciji nacin i u drugacijim bojama.  I sa kisom moja ulica izgleda velicanstveno. Samo jesen pokazuje prave boje sveta oko vas. U leto sve je zeleno na isti nacin ali jesen je uvek drugacija jer ne gasi se svaki zivot ili razdoblje na isti nacin. Sve zivi drugacije tako u jesen svako drrvo pokaze pravo lice svoje krosnje. Lisce polako postaje zuto i opada, pruza se po travnjacima, kanalima, ulicama i trotoarima, i postaje klizavo natopljeno kisom. Moram priznati da ne volim kad se po ulici skupe bare i napravi blato. Ne znam zasto jesen nekad tako deluje na mene. Valjda su sad godine krive tome. Secam se, kroz iste te ulice sam sljapkala kao mala i istrcalavala na kisu bez kape i kisobrana da roditelji ne primete. Sve je to mnogo lepse kad si manji ili je jednostavno tada zivot usmereniji na prave stvari i vidimo svet oko sebe onako kakav zaista i jeste.
Jesen je uvek ista cini mi se, na slicne nacine dolazi kod nas, samo smo mi drugaciji pa zaboravimo koliko je u stvari sve oko nas jednostavno i lepo.

Нема коментара:

Постави коментар