среда, 30. март 2016.

Čeznem da ti kažem

Već dugo vremena razmišljam kako da iskažem čežnju za nečim važnim što želim da kažem. Nešto što se ne iskazuje samo rečima već osećanjima. Mnogo sam razmišljala kako da voljenoj osobi kažem: ''Čeznem da ti kažem''. Izabrala sam posebnu osobu kojoj mogu to da kažem, a da me nije strah. To je jedan dečak koji se zove Mladen. 
Mladen mi mnogo znači. Nisam to ni znala dok nije otišao u inostranstvo sa roditeljima pre par godina. Bila sam uvek odsutna i tužna. Svi su mi govorili da sam se zaljubila. Ja u to nisam verovala. Stalno mi je bio u mislima. Sa njim sam provela deo detinjstva, sa njim sam radila domaće zadatke, učila i naučila sam dosta toga što će mi biti potrebno. Svaki slobodan trenutak bih koristila, tako što bih razmišljala o tome da mu kažem da mi nedostaje i da svakim danom više čeznem da mu to kažem. Čeznem da mu kažem da sam se promenila i da su se moja osećanja prema njemu promenila. Čeznam da mu kažem puno toga, za šta će mi biti potrebna čitava večnost, jer za nekoliko godina izdešavalo se puno toga što želim da mu ispričam. 
Svaki put kada ugledam stvari koje mi je on dao, pomislim na njega i na to da mi mnogo nedostaje. 


Нема коментара:

Постави коментар