среда, 30. март 2016.

Moji uzori u svijetu filma, glazbe i sporta

Moji uzori u svijetu filma, glazbe i sporta

Oduvijek sam se dvoumio kad me netko pitao: "Što slušaš? Koji su tvoji uzori?" Tada sam samo odgovorio: "Ivo Robić". Volim glazbu i film koji imaju ukus i određen stil.
Posebno ne volim slušati Davida Guettu, Justina Biebera, a kamoli cajke. Obožavam gledati hrvatske filmove koji su snimljeni po nekoj obrazovnoj, kulturnoj i zabavnoj svrsi. Posebno su mi lijepi filmovi H-8, Pucanj, Breza, Novinar... Ne volim gledati turske serije poput Sulejmana Veličanstvenog, 1001 noći te serije Nebo i zemlja. Uživam u starim hororima. Najbolji primjer takvih horora je Pretkazanje u kojem glumi Gregory Peck. 
Od trećeg do osmog razreda osnovne škole išao sam i u Glazbenu školu Blagoje Berse. Svirao sam gitaru. Moji najveći uzori su Ivo Robić i Frank Sinatra. Robić i Sinatra su donekle povezani jer je Robić pjevao Sinatrinu pjesmu My Way te je nazvan „hrvatskim Sinatrom“. Kad nekoga čujem da sluša cajke, pomislim da je neodgojen... 
Sport baš ne pratim, svi ti sportaši nogometaši mi se ne sviđaju. Nemam baš nekog uzora, naravno što se sporta tiče. Inače, sport ne volim i ne bavim se nikakvim sportom te sam na tjelesnom nespretan. Imam taj strah kod hvatanja lopte i često odustajem od bavljenja nekom sportskom aktivnošću. (...)



MOJI UZORI U SVIJETU FILMA, GLAZBE I SPORTA

Mnogi ljudi uživaju u glazbi, sportu i filmu, a ja uživam u sportu i glazbi. Glazba me opušta, stvara dozu kreativnosti. I sport je također moj lijek za sve probleme.
Moj život se sastoji od glazbe i sporta. Prihvaćam sve vrste glazbe. Današnje starije generacije ne prihvaćaju modernu glazbu, taj određeni ritam. Oni žive i živjeli su svojim stilom, a mi danas živimo svojim stilom glazbe.
Sport – to je riječ koja ima preko tisuću slika. Sportom se bavim pet godina, bavim se jahanjem. Neki ljudi to ne vide kao sport, a za mene je to put u život. U tom sportu vidim uspjeh. Mnogi me ne podržavaju, ismijavaju se tome, bacaju šale koje me vrijeđaju. No, ja se nedam. Okrenem glavu i idem dalje. Upalim glazbu, opustim se i zaboravim.
Nisam ljubitelj filmova, ali volim pogledati horor ili akcijski film. Jedan od dražih filmova mi je Put rata i Crni ljepotan. Ta dva filma mogu pogledati mnogo puta i nikada mi neće dosaditi.
Tri velike umjetnosti, film glazba i sport, nikada neće imati svoj kraj. 



MOJI UZORI U SVIJETU FILMA, GLAZBE I SPORTA


Imam uzore i iz filma, glazbe i sporta, ali najviše iz sporta. Film i glazba također me zanimaju, ali ne toliko koliko sport. U sportu sam uvijek pronalazio pravu zabavu, a tomu ima više razloga. To je zato što sport pomaže da ostanem zdrav, tijelo se pokreće. Među prvim sportovima bilo mi je veslanje kajakom na divljim vodama. Trenirao sam četiri godine i bio sam drugi u državi u slalom kategoriji, no onda sam izgubio volju. Od tada svakodnevno vozim bicikl. To mi je jedini način da se gibam, a i da istovremeno uživam.
Naravno, imam svoje uzore i iz svijeta biciklizma. Razlog zašto su mi uzori? Svatko od njih ima svoju priču. Svi oni ohrabruju ljude da daju sve od sebe, ma koliko god padova i uspona bilo. Ja se ne bavim običnom vožnjom. Skačem tj. preskačem prepreke na putu i idem u skateparkove. Također, uspio sam preskočiti čovjeka koji leži na ravnome! Da nije bilo uzora i njihovih priča, bilo bi mi dosadno izborom samo se voziti. Cijeli doživljaj vožnje poboljšava se glazbom.
Prava glazba poboljšava sposobnosti, barem tako smatram. Svaki savjet od uzora za mene je više pravilo nego savjet zato što znaju što rade, i to je važno. Volja tj. determinacija je najvažnija. 



Moji uzori u svijetu glazbe, filma i sporta

Sport, glazba i filmovi u mom životu imaju veliku ulogu. Otkad znam za sebe, bavim se sportom i glazbom. Iako mi je obje jako važno, pisat ću o uzorima iz svijeta glazbe. 
O glazbi se može pričati danonoćno. Glazbena industrija vlada svijetom. U toj glazbi postoje iskusni i talentirani pjevači i svirači te oni s manje iskustva i talenta. Kao svaka osoba koja se bavi glazbom, i ja imam svoje uzore. Već šest godina sviram gitaru. U samim počecima nisam poznavao akorde, note… ništa. Baš onda kad sam mislio odustati od svega, pojavio se moj prvi uzor u životu. Njegovo ime je Slash, bivši gitarist iz poznatog benda Guns n' Roses. Njegovo sviranje i shvaćanje tih nota i akorda bilo je posebno i puno mi je pomoglo. Tada sam shvatio kako je zapravo bitno imati uzor u svom životu čime god se bavili. Nekoliko godina poslije toga pojavio mi se drugi uzor. Ime njegovog veličanstva je Steven Tyler. Steve je poznati pjevač legendarne rock grupe Aerosmith. U jednom njegovom intervjuu pitali su ga o njegovoj mladosti. On je odgovorio kako ni za čim ne žali u životu i da je u samoj mladosti samo uživao i zabavljao se. 
Iz mojih se uzora može vidjeti da obožavam rock. Rock je moj život, moja inspiracija, moje sve. Iskreno, ne bih mogao zamisliti život bez rocka i svoje jedine prave ljubavi, gitare. Zaključak iz ove moje priče jest taj da čime god se bavili i kakav god hobi imali, trebamo imati neki uzor. Uzori puno pomažu. Oni su na tinejdžerima prikaz samopouzdanja i kazuju nam da, ako vjerujemo, uz malo truda možemo dotaknuti mjesec.

Нема коментара:

Постави коментар