среда, 30. март 2016.

Snaga kulture pri stvaranju bolje budućnosti

U ovom ću radu opisati kako bi kultura, običaji, tradicija i način života pojedinih ljudi mogli utjecati na stvaranje bolje budućnosti.
Svaki dio svijeta ima svoju kulturu, običaje, način života... No, da bi se stvorila bolja budućnost, svaka se kultura treba priznati i prihvatiti te je ne treba odbacivati. Mene najviše zanima moja, hrvatska kultura. Najviše mi se sviđa folklor zbog toga što se i sama njime bavim. Zavoljela sam ga zbog toga jer mi se sviđaju narodne nošnje, njihov kroj te razni narodni plesovi. 
Naša udruga zove se Kulturna umjetnička udruga Prigorec, skraćeno KUU Prigorec. Svake godine organiziramo svoje dane koji se zovu Prigorski dani. Uz to imamo i svoju koreografiju koja se naziva Prigorje, Hercegovina, Baranja, Krk, Karlovac, Bunjevac, Međimurje... Za određene koreografije imamo svoje nošnje, no za neke ipak moramo posuđivati iz posudionice. Također održavamo i svoj božićni koncert na kojem izvodimo neke od svojih koreografija. 
Putovali smo u razne države, na primjer u Portugal, Makedoniju, Bugarsku, Mađarsku, Belgiju, Srbiju, Italiju... Plan nam je proputovati cijelu Europu. Volim turneje po drugim državama jer upoznajem i druge kulture, običaje, nošnju i kulturnu baštinu, a također i puno ljudi. Na primjer, u Portugalu sam vidjela dosta nacionalnih parkova koji su mi se jako svidjeli, a i njihove nošnje su mi bile posebne. Putovali smo autobusom i nakon tri dana se isplatilo jer smo mnoštvo stvari tamo vidjeli. 
Svaka se kultura odnosi na ljude iz različitih krajeva. Svaki narod ima razne običaje koji bi se po mom mišljenju trebali prihvatiti i održavati. Cijeli svijet teži k izgradnji bolje budućnosti te bismo i iz drugih naroda mogli nešto novo naučiti. Smatram da najbolje tomu mogu pridonijeti mlađi ljudi. Ako neće upoznati svoju kulturu, običaje i tradiciju, ona bi mogla početi nestajati. 
Voljela bih da se više ljudi počne baviti folklorom te tradicionalnim običajima. Smatram da bi svaki mlađi čovjek trebao učiti svoje običaje i kulturu, biti ponosan na nju te je prenositi s generacije na generaciju kako se ne bi zaboravila.

Нема коментара:

Постави коментар